dinsdag 4 juli 2017

weer 2 kaarten klaar.



Hallo allemaal, hier weer 2 kaarten die ik hier nog niet heb laten zien. Zolang het boven op mijn hobbykamer nog niet te warm is ga ik lekker door met freubelen. Ik moet natuurlijk weer veel nieuwe voorbeelden maken voor als straks de beurzen weer beginnen. 25 augustus beginnen we in Oldenburg Duitsland en verder nog beurzen in Nederland, België  en 1 keer in Oostenrijk. Dus we krijgen het weer druk druk druk......maar wel heel erg leuk om te doen.

Wens iedereen nog een hele fijne dag.
Groetjes Hanny.

6 opmerkingen:

  1. wat ben je ijverig Hanny weer 2 mooie kaartjes af.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee leukerds Hanny en jeetje, nu ook veel beurzen in het buitenland...geniet nog maar even 2 maandjes van de rust in en hopelijk niet al te hete zomer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, lief de kindertjes op het onderste kaartje en de leuke tekst. Leuk dat je nu ook al beurzen in het buitenland hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.