zaterdag 8 april 2017

Verjaardagskaart.


Hallo allemaal, ik heb maar weer eens een verjaardagkaart gemaakt en dit keer niet voor de beurs, maar gewoon om weg te sturen..... mijn bakje is aardig leeg en het is toch niet de bedoeling om kaarten te kopen. Materiaal genoeg..... en ben er dus maar eens voor gaan zitten, met dit als eindresultaat.

Dit zijn de gebruikte materialen.
CR 1356 bloemetjes.
CR 1333 ovaal.
LR 0414 ranken.
LR 0456 vlinders.
CS 0987 tekst stempel.
MB 0158 plaatje.
PPHH 39 paperpad studio light.
Verder een stukje kant en verschillende plakparels.

Ik wil ook even mijn nieuwe volgers welkom heten.....leuk dat jullie mijn blog willen volgen en hoop dat ik jullie wat inspiratie kan geven.

Ik wens iedereen een fijne dag.
Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Hanny!
    Fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Hanny. Zal niet lang in je bakje zitten denk ik.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Ik zag dat ik weer een aantal kaartjes van je gemist heb, maar stuk voor stuk even mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Hanny!
    Mooie kleur.
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes en fijne week, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, heel mooi opgebouwd!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt heb weer een paar leuke ideetjes opgedaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, super mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.