maandag 13 februari 2017

2 stempel kaarten.



Ook ik ben aan de slag gegaan met de super mooie nieuwe stempels van Marianne Design. Ik vind ze zo schattig..... deze twee kaarten gaan natuurlijk ook mee na de beurs. Ik ben nu met de Stamp master aan het oefenen en wat kan je daar super leuke dingen meedoen.....  de stamp master is een stempel hulp net zoiets als de misti....maar dan kleiner. Nieuwsgierig kom dan gezellig langs op een van de beurzen die we draaien voor Hobby Compleet de Duif uit Leeuwarden.  

Dit zijn de gebruikte materialen.
LR 0456 vlinder.
LR 0187 label voor de tekst.
CR 1358 bloem.
CR 1375 vierkant van de onderste kaart.
HT 1612 border.
HT 1614 beestjes.
De tekst stempels komen uit verschillende verpakkingen. Wel allemaal van MD.

Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.



8 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke kaartjes Hanny, prachtige stempeltjes en die heb jezooooooo mooi ingekleurd...op alle twee zijn hele schattige tafereeltjes te zien!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaartjes Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    prachtige leuke kaarten!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee super leuke kaartje Hanny!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes Hanny, en succes met de beurzen gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie stempelkaartjes, zeker van de eerste heb je een prachtig tafereeltje gemaakt. Ik had alweer een hoop mooie en leuke kaartjes van je gemist. Heel veel succes op de beurzen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.