zondag 24 januari 2016

Candy time.

Deze Candy blijft voorlopig bovenaan staan. 
voor nieuwe post scrol even naar beneden. 


Hallo allemaal. Ik wil een Candy weggeven... ik ben de laatste tijd niet zo actief met bloggen... zoals jullie wel zullen weten. We staan veel op beurzen en heb dan geen tijd om nieuwe kaarten te maken. Maar het beurzen seizoen is voorbij en heb nu weer tijd om nieuwe kaarten te maken en te bloggen. Dus ik begin vandaag met een Candy.... Bij 400 volgers verloot ik dit Marianne Design pakketje. Wat moet je doen om in aanmerking te komen.

1 Volger worden van mijn blog ( je kan natuurlijk ook al volger zijn)
2 Plaats de Candy in je sidebar met een link naar dit bericht,
3 Laat een berichtje achter.

Dit is mijn bericht voor vandaag en wens iedereen nog en fijne avond.

De Candy is gesloten.


70 opmerkingen:

  1. hallo Hanny fijn dat je weer tijd hebt om te bloggen en kaarten temaken.
    en een super gave candy heb je hier neer gezet dank je wel voor de kans.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny!
    Ik heb je onlangs op de beurs in Den Bosch mogen ontmoeten en heb daar je mooie werk mogen bewonderen! Meteen thuis natuurlijk volger geworden, zodat ik natuurlijk alles kan blijven bewonderen!
    Leuk dat je een candy gaat weg geven bij 400 volgers, dat moet voor jou een makkie zijn om te halen! Ik kijk er in ieder geval naar uit naar al het moois dat je gaat maken de komende tijd!!!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterflykisses83.blogspot,com (kom eens langs als je tijd hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny. een candy leuk, wie wil dat nou niet.? Leuk van je ik doe graag mee. Hopelijk haal je de 400 volgers snel. succes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke candy, 400 volgers moet zeker lukken. Ik doe graag mee met de candy.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,

    Ik zag je Candy bij Rimmie (aan de zijkant) en was te nieuwsgierig. Wat een mooie Candy zeg. Ben gelijk volger van je geworden en heb een link naar dit bericht op mijn pagina gezet en ook ik doe graag mee en maak kans op zoiets moois :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Hanny,

    Ik zou graag kans maken op deze Candy, maar ik heb helaas geen blog. Ik kan deze Candy dus niet in de sidebar zetten. Mocht ik hierdoor geen kans maken snap ik het, maar anders zou ik graag meedoen. Ik volg je blog al een tijdje via bloglovin.

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Hanny,
    Super gaaf, graag neem ik deel aan deze prachtige candy!
    Ik ga hem in mijn sidebar zetten hoor.
    Hopelijk volgen de 400 volgers snel ;-) Dankjewel voor deze prachtige kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny, ik zag je candy bij Petra L en zo zie je maar weer dat reclame werkt.
    Ik ben je nieuwe volger en doe graag mee.
    Ik zet hem gelijk in mijn sidebar voor nog meer reclame, 400 volgers moet lukken toch.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Candy Hanny, staat op mijn blog. Je bent ook zo lekker druk met al die beurzen kan ook niet anders dan dat je geen tijd hebt. Maar jullie vinden het leuk om te doen en dat is ook wat...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volgde je al een tijdje via de feeds die in mijn mailbox komen, nu echt 'volger' geworden. Leuke candy en kijk uit naar je nieuwe crea's!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,
    Weer even een rustige periode, nu de beurzen klaar zijn. Volger ben ik allang en ik heb de candy in de sidebar gezet, Succes met het bereiken van 400 volgers.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bewonder altijd jullie eindeloze energie en enthousiasme op de beurzen. Fijn dat je nu weer een beetje op adem kan komen en weer tijd kan vrijmaken voor het bloggen en freubelen.
    Wat leuk dat je een candy weggeeft, en die laatste volgers gaan echt wel komen hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke candy bij 400 volgers (deze ga je vast snel halen:-) Je maakt erg mooie kaarten. Bedankt voor de kans op deze candy.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am one of your newest followers! I've added your photo to my blog sidebar. I also have blog candy on my blog if you would like to stop by.

    have a wonderful day! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Per toeval op je blog gekomen, wat maak jij leuke kaarten!!!
    En dan geef je ook nog eens een candy weg, ik word graag volger en waag graag een gokje...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    dol-fijnecreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende candy geef je weg! Ik heb hem op mijn blog gezet!
    op naar de 400 volgers.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fantastische Candy! Hartstikke leuk en ook lief van je dat je dit mooie Marianne Design pakket wil weggeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke candy en een leuk pakketje geef je weg ik waag ook een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik ga maar weer eens een gokje wagen voor deze leuke candy Hanny! Ziet er heel mooi uit, volger was ik al dus dat gaat niet helpen om de 400 te halen maar ik ga hem snel voor je plaatsen....

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Hanny,
    Ik heb geen blog, ik moet eens uitzoeken hoe ik dat maak. Ik was ooit begonnen maar waar hij is.... ik maak wel kaarten, en zag je kaarten via de Facebook van Marianne Design. Zo'n leuke actie dit. Kan ik wel meedoen zonder eigen blog? Ik zal de rest zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Hanny! I am your newest follower! posted the pic in my sidebar to send some more traffic! Thanks for the chance to win this generous giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat een leuke candy!! Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke candy geef je weg ik doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dank u voor uw gastvrijheid , heerlijke snoepjes ) ​​Klauwier u 400 lezers niet te stoppen) En ik zal deelnemen met plezier , dank u voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke candy , maar waar ik eigenlijk voor kom , wat een prachtige kaarten , erg mooi allemaal , Ik waag graag een gokje
    groetjes van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Hanny, ik ben blij dat ik jouw blog gevonden heb! Ik ben gek op MD-materiaal en weet zeker dat ik hier heel wat inspiratie zal kunnen opdoen! Bovendien geef je ook nog een hele mooie candy weg, waar ik graag naar meeding :) Creatieve groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat maakt U mooie kaarten !!
    En dan geeft U zo'n leuke materialen weg ?
    Graag waag ik mijn kans. Ik heb de candy op mijn blog staan.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een gave candy geef je weg, ik doe graag mee en heb het in mijn sidebar gezet,
    volger was ik al maar ik hoop dat je gauw aan de 400 volgers zit,
    dat gaat wel lukken met zulke mooie kaarten die je maakt,
    heel veel succes met je volgers en bedankt voor deze kans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Hanny, lief dat je z'n mooie Candy weggeeft! Ben volger van je geworden hoor, je maakt echt hele mooie kaartjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke candy!
    Je maakt schitterende kaarten, goed voor inspiratie op te doen.
    Groetjes,
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een leuke candy, je kaarten zijn super doe veel ideeen op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie candy geef je weg, ik doe graag mee.
    Je kaarten zijn altijd super mooi.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je artikel in CMK was me echt opgevallen. Zo origineel!! Ik heb nu ook je blog gevonden en ga je volgen.
    En ja: je candy is natuurlijk top, dus ik waag een kansje.
    Veel succes met alles,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Hanny,

    Via via kwam ik op je blog en zag zoveel moois!
    Nu zie ik dat je ook een candy weg gaat geven.....wat ontzettend leuk is dat.....en natuurlijk waag ik heel raag een kansje! Ik ben volger van je geworden en plaats de candy in mijn sitebar.
    Heel veel succes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een nieuwe volger erbij.. op naar de 400 (wow.. ik al heel blij met mijn 14 hahaha).. super leuke candy! groeten miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Via Rimmie kom ik op je blog en zie heel veel moois voorbij komen. Ik ben meteen maar volger van je geworden en hoop dat je snel 400 volgers hebt zodat je mooie candy eruit gaat! Ik waag graag een kansje!
    Lieve groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Die 400 volgers ga je vast snel halen, doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hi, Hanny!
    What a lovely candy! I'm your new follower.
    Thanks for the chance to win.
    I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Via via kom ik op jouw blog, zoveel leuks! Ben gelijk je nieuwe volger geworden! Ik doe graag mee met deze candy!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Hanny
    Ik kwam je blog tegen en zag die mooie Candy en daar wil ik graag aan mee doen. De 400 volgers ga je zeker halen ik ben net volger geworden.
    Je heb een mooie blog. Ik ben je ook tegen gekomen op de beurs in Den Bosch en heb daar een workshop gevolgd bij jou.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I'm your newest follower!! Hope you reach 400 followers and get many more followers.. thanks for the giveaway!! I have added the pic on the sidebar..

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Anita....
    ben weer terug van weggeweest....en nu zag ik bij het terugkijken dat je een super mooi pakketje weg gaat geven bij het behalen van de 400 volgers....gefeliciteerd hoor ...wat veel al....maar je maakt ook hele mooie creaties...alhoewel ik je even uit het oog was verloren, want ik ben al heel lang volger bij je....maar doe nu toch heel graag mee....
    een heel fijn weekend nog...
    Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Hanny, wat een leuke candy wil graag een kansje wagen ben meteen volger geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi. What a gorgeous candy, I am a total fan of MD. Regards, Tina.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel erg leuke candy Hanny, dus ik doe graag mee! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Hanny.
    Een mooie candy.
    En 400 volgers...dat moet toch lukken.
    Je maakt zulke mooie creaties.
    Een genot om naar te kijken.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Hanny ,
    Leuke candy , gaat lukken de 400 volgers,
    ga ook een gokje wagen weer , groetjess.
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hoi Hanny,ik doe graag mee voor deze leuke candy.het is altijd leuk om naar je creaties te kijken
    groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Hanny, wat een te gekke candy en je bent er al bijna zag ik; nog 20 nieuwe volgers te gaan. Bedankt dat ik mee mag loten.
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Hanny,
    Diny maakt een grote kans om bij mij een mini-weggevertje te bemachtigen als ik aan de 100 volgers geraak . Met het kijken op haar blog , zag ik jouw candy staan . Ik doe graag mee en wordt je nieuwe volger .
    Ik heb al gezien dat je mooie dingen maakt, dus die 400 volgers gaat vast gauw lukken ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Hanny, leuke blog hier, mooie kaarten. Ben er via het Blogger dashbord bij gekomen en natuurlijk volger geworden,. Nu zag ik die Candy staan en ja voor een keertje doe ik heel graag mee, op naar de 400., succes.

    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo, weer een stapje dichter bij de 400, ik denk dat je er zo bent! Ik ding graag mee naar de candy.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hello Hanny, I'm a new follower of yours. Your candy is so sweet that I hope I will get it. I like your creations very much and I hope you will reach your 400 followers. Hugs. Damjana

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Hanny, ik volg je al een geruime tijd en waag graag een gokje,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw wat een gave candy!
    Ik ben volger 389... op naar de 400.
    Maar niet alleen daar ben ik volger voor geworden.
    Wat een prachtige creaties. Daar wil ik niets van missen!!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Via fb zag ik je link naar je blog,wat een geweldig mooie creaties maak je, ik hoop dat je snel 400 volgers hebt,ik ben ook volger geworden want ik wil geen creatie missen,echt schitterend. Ik zou graag kans maken op deze Candy, maar ik heb helaas geen blog. Ik kan deze Candy dus niet in de sidebar zetten. Mocht ik hierdoor geen kans maken snap ik het, maar anders zou ik graag meedoen. Creatieve groetjes van Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Al vele jaren maak ik met veel plezier kaarten. Ik volg diverse blogs om te zien wat voor moois anderen maken en om inspiratie en ideeen op te doen.Daar is jouw blog nu ook bij gekomen, een mooi blog met prachtige kaarten. Woensdag kom ik zeker op de Kreadoe even bij je stand kijken.
    Meteen ding ik graag mee naar de candy.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Hanny,

    Je candy staat er al zo'n tijd en je hebt nog 9 volgers te gaan....bijna gepiept dus en op de valreep doe ik toch ook maar gezellig mee!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hello Hanny! Great gifts, Thank you for the opportunity to get !

    BeantwoordenVerwijderen
  60. bijna 400. Geweldig. Gefeliciteerd.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hi! I'm your new follower as Iwona. Thanks for this great candy :) Hugs
    Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Great Candy! I love Marianne's products. Greetings from Poland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Nog 9 volgers te gaan. Dat moet lukken toch? Je blog is zo leuk dat wil iedereen wel volgen.
    Alvast proficiat met deze mijlpaal en op naar de 500!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hello, I'm Magda! I'm new follower. Great candy .Hugs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  65. хочуууу конфетку http://nadyahandmade.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Fantastic candy I'm now followin you thanks for the chance
    Hugs Nikki
    I also have some candy too

    BeantwoordenVerwijderen
  67. I want candy! This delicious and the right.
    http://elena22082204.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.