maandag 1 oktober 2012

Een doosje met kaarsjes voor de donkere dagen.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten,  leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag heb ik een doosje met kaarsjes gemaakt voor de challenge van de Scrapbook Stamp Society.
Ik heb hier de super leuke stempel van Sherri Baldy (Tilda)voor gebruikt. Ik heb dit doosje nagemaakt van een bestaand doosje waar 4 geur kaarsjes inzitten, de bovenkant heb ik opengelaten voor de geur. Verder heb ik de creatables en de tekst stempel van Marianne Design gebruikt. De bloemen komen uit eigen voorraad  Ik heb het afdrukje gekleurd met de Copic Markers. Dit is het dan weer voor vandaag. Ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en wens iedereen nog een fijne middag en avond.

Met deze challenge doe ik mee.
Dutch Card Lovers. Herfst.
 Pretty Little Ribbon. Autumn Colours

Groetjes Hanny.

22 opmerkingen:

  1. Woww zeg wat een lief en schattig geheel.
    Ik blijf er naar kijken, zo leuk gedaan.
    En zeker een goede tip ook om zo'n doosje van
    een bestaand doosje na te maken ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk Herfstdoosje Hanny,zal lekker ruiken!
    Leuke dagen gehad in Leeuwarden? Ik had zelf geen tijd deze keer om even langs te komen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende theelichten doos heb je gemaakt Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk herfstkadootje dat licht geeft en lekker ruikt, daar weet ik wel een adresje voor....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje Hanny, mooi van kleur ook zo voor de herfst.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk gemaakt, het afdrukje, mooi de bloementoef en prachtig in de herfsttinten.

    groetjes joalnde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi doosje Hanny,en de geur van de kaarsjes..kan het hier ruiken...haha
    Weer een beetje bij gekomen van de beurs/demodagen.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig Hanny, helemaal de herfstkleuren en dan ook nog lekker ruikende kaarsjes nu het weer zo snel donker wordt, gezellig!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hanny,
    Helaas heb ik niets met Halloween, maar je hebt een PRACHTIG herfstdoosje gemaakt.....de kleuren vind ik GEWELDIG ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schitterend doosje, heel mooi gemaakt. Gezellig om elkaar weer even gesproken te hebben zaterdag. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning Hanny, I love the beautiful image and the box is gorgeous.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk doosje!

    Past ook wel bij het weer, het is echt weer om gezellig de kaarsjes aan te hebben binnen.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk doosje is dit geworden. Erg mooi ook leuke stempel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig doosje Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hanny
    een hartstikke leuke doos en dan die leuke stempel en warme kleuren,TOP!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook geen halloween fan, maar je doosje heb je prachtig verwerkt, en gemaakt! bedankt voo rje deelname bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig doosje heel erg mooi en leuk gedaan .
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige uitwerking van de opdracht! Prachtige herfstkleuren!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wouw dat was vast ook heel leuk om te maken!!!erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gedaan, leuk idee om zo'n doosje te maken. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is beautiful!

    Thanks for joining the Pretty Little Ribbon Shop challenge.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.